هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش اخبار نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، امروز دوشنبه ۹ آبان ماه با حضور برادران معاون وزارت صمت و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات با حضور ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی از ۱۱ کشور هلند، ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی در فضایی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع نمایشگاهی برپا شده است.
قطعه سازان داخلی و خارجی از آخرین محصولات و نوآوری های خود در زمینه های قطعات و مجموعه های خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی مواد اولیه، تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو و محصولات پاک کننده خودرو رونمایی می کنند.
نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.
نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.