تعویض چاپ

 

تعویض چاپ انواع استند های نمایشگاهی

 

تمامی خدمات چاپی که شامل نو سازی پوستر های تبلیغاتی استند ها شود را میتوان تعویض چاپ استند گفت. که به چند دسته مختلف استند های ایستاده مانند استند رول آپ ، استند ایکس و استند های پروموشن مانند کانتر های سمپلینگ و ویژه و در اخر هم استند های پاپ آپ و لایت باکسها تقسیم میشوند.

 

تفاوت بین تعویض چاپ و یا خرید استند جدید چیست ؟

 

امروزه برای جلوگیری از هزینه های اضافی در تبلیغات ، شرکت هایی که هر نوع استند های نمایشگاهی را داشته اند میتوانند برای تعویض پوستر های تبلیغاتی خود اقدام نمایند زیرا عموما چاپ ها زودتر از استند ها خراب میشوند و یا برای یک منظور خاص دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت از این رو

 

مجموعه چاپ و استند آرنیک

 

اعلام میدارد که زین پس تمام خدمات تعویض چاپ استند های نمایشگاهی و تعمیر خود استند در این مجموعه امکان پذیر میباشد و مشتریان محترم میتوانند با ارسال فایل طراحی خود برای این نوع خدمات اقدام نمایند.

 

 

تعویض چاپ استند های نمایشگاهی

 

تعویض چاپ استند پاپ آپ

 

استند پاپ در ابعاد مختلف و دو مدل کرو و تخت موجود میباشد که البته باید گفت این دسته از استند ها جزو گرانترین استند نمایشگاهی به حساب میاید که از این رو خدمات زیادی برای این دسته از سازه ها ارائه میگردد.

 

نحوه سفارش تعویض چاپ استند پاپ آپ چگونه میباشد ؟

 

ابتدا باید از ابعاد استند پاپ آپ خود اطمینان حاصل کنید و یا با ارسال تصویر سازه خود برای کارشناسان فنی چاپ و استند آرنیک اقدام کنید و در مرحله بعد یاد آور میشویم که روش محاسبه قیمت چاپ پاپ آپ کمی پیچیده میباشد که در زیر سعی کردیم توضیح کاملی ارائه دهیم.

 

روش محاسبه قیمت چاپ پاپ آپ ؟

 

ابتدا بعد از دانستن سایز استند ( تعداد لت ها ) خود آنها را بر ارتفاع 2.30 سانت ضرب میکنیم متراژ بدست آمده را در نهایت ضرب در هزینه قیمت پلات لمینیت میکنیم و به علاوه هزینه مگنت ( آهن ربا ) تا قیمت نهایی بدست بیاید.

 

 

تعویض چاپ استند پاپ آپ

 

تعویض چاپ استند رول آپ

 

همانگونه که میدانید استند رول آپ یکی از پرکاربرد ترین انواع استند ها میباشد که در عین کاربردی بودن کاملا قیمت مناسبی نسبت نمونه های مشابه خارجی خود دارد.

 

انواع چاپ های استند رول آپ کدامند ؟

 

به طور دقیق نمیتوان گفت که کدام چاپ برای استند رول آپ مناسب است اما چاپ های پیشنهادی ما عبارت اند از چاپ سولید ، چاپ پلات لمینت ، چاپ پ پ ، چاپ بنر میباشد که از این بین مناسب ترین آنها و پیشنهاد چاپ و استند آرنیک چاپ سولید پشت طوسی میباشد.

 

روش محاسبه قیمت تعویض چاپ  رول آپ ؟

 

ابتدا باید جنس چاپ مورد نظر خود را انتخاب نموده و هزینه آنرا ضربدر 2 کنید  و بعد با در نظر گرفتن هزینه نصب پوستر به استند جمع کل بدست خواهد آمد.

 

 

تعویض چاپ استند رول آپ

 

تعویض چاپ استند کانتر ویژه

 

استندهای کانتر ویژه یا بهتره بگوییم کانتر های پاپ آپی که دقیقا شبیه استند پاپ آپ میباشند که فقط یک نوع چاپ میتوانید برای این دسته از سازه نمایشگاهی انتخاب کرد.

 

انواع چاپ مورد نیاز کانتر ویژه ؟

 

همانگونه که در بالا گفته شده فقط یک انتخاب برای تعویض چاپ کانتر ویژه دارید و آن هم چاپ پلات لمینیت میباشد که در دو نوع براق و مات موجود میباشد.

 

نحوه محاسبه قیمت چاپ کانتر ویژه؟

 

این دسته از سازه ها در دو ابعاد 90*220 و 90*180 موجود میباشد که به اصطلاح یک نفره و دو نفره میباشد. که باید هزینه هر متر چاپ را ضربدر ابعاد گفته شده کنیمم تا قیمت نهایی بدست بیایید و در صورت لزوم اگر نیاز به مگنت هم داشته باشیم هزینه آن جداگانه محاسبه میشود.

 

 

تعویض چاپ استند کانتر ویژه

 

تعویض چاپ استند کانتر سمپلینگ

 

استند کانتر سمپلینگ یا کانتر pvc مناسب ترین میز جهت سمپلینگ کردن محصولات شرکت ها میباشد که یکی از ویژگی های اصلی آنها تعویض چاپ آسان این دسته از استند ها میباشد.

 

انواع چاپ برای استند کانتر سمپلینگ؟

 

برای این دسته از استند ها میتوانیم از دو نوع چاپ استیکر ، چاپ پلات لمینیت استفاده کنیم که هر کدام میتوانند مات و یا براق باشند که نحوه محاسبه قیمت را در ادامه شرح خواهیم داد.

 

نحوه محاسبه قیمت استند کانتر سمپلینگ؟

 

استند کانتر pvc دو بخش دارد که شامل بدنه اصلی و دیگری کتیبه آنها میباشند که مجموعا 2 متر چاپ جهت تعویض نیار دارند که هزینه هر متر چاپ مورد نظر را ضربدر 2 میکنیم  و به علاوه اجرت تعویض تا قیمت نهایی بدست بیاید.

 

 

تعویض چاپ استند کانتر سمپلینگ

 

تعویض چاپ استند ایکس

 

استند ایکس ارزان ترین استند نمایشگاهی میباشد به طوری که مشتریان اغلب تصمیم به خرید چاپ به همراه استند جدید میگیرند زیرا ایکس استند خیلی زود نیاز به تعمیر پیدا میکند و صرفه اقتصادی برای تعمیر استند ندارد.

 

چاپ های مورد نظر استند ایکس؟

 

برای این دسته میتوان از سه نوع چاپ استفاده کرد که پرطرفدار ترین چاپ بنر میباشد که البته میتوان از چاپ سولید ، چاپ پلات لمینیت هم استفاده کرد.

 

نحوه محاسبه قیمت چاپ استند ایکس؟

 

استند ایکس در دو سایز 60*160 و 90*200 موجود میباشد که قیمت هر متر از چاپ مورد نظر را ضربدر متراژ طول استند انتخابی میکنیم . لازم به ذکر میباشد که این دسته از سازه ها هزینه خدمات اضافی ندارند.

 

 

تعویض چاپ استند ایکس

 

تعویض چاپ لایت باکس

 

استند لایت باکس  یا سازه ای گران ؟ بله درست متوجه شدید امروزه انواع استند لایت باکس جزو لوکس ترین استند ها به حساب میایند به طوری که به دفعات هم تعویض چاپ و تعمیرات انجام شود هم باز کار آمد هستند.

 

چاپ های مورد نظر لایت باکس ؟

 

لایت باکس ها در نود درصد مواقع نیاز به چاپ بکلایت دارند و تنها چاپ مورد استفاده میباشد اما در معدود مواقع مانند استند لایت باکس فریم لس ما نیاز به چاپ پارچه ساتن داریم که هزینه هر کدام در ادامه آمده است.

 

نحوه محاسبه قیمت تعویض چاپ لایت باکس ؟

 

نحوه محاسبه برای چاپ بکلایت به صورت طول ضربدر عرض استند و ضربدر هزینه نهایی نوع چاپ انتخابی میباشد و در نهایت اجرت تعویض هم به قیمت نهایی اضافه میشود.

 

 

تعویض چاپ لایت باکس

 

تعویض چاپ استند لایت باکس گردان

 

استند لایت باکس گردان دارای دو وجه 31*130 سانت میباشد که خیلی به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد زیرا نسبت به هزینه خود کارایی و دوام لازم را ندارد با این حال هزینه قیمت و اجرت تعویض به شرح زیر میباشد.

 

هزینه چاپ استند لایت باکس گردان؟

 

هزینه محاسبه به صورت قیمت هر متر مربع چاپ اتخابی ضربدر 1.30 سانت محاسبه میشود البته لازم به ذکر میباشد که اجرت تعویض چاپ هم جدا گانه محاسبه میشود.

 

 

تعویض چاپ استند لایت باکس گردان

میانگین امتیازات ۵ از ۵