چاپ استیکر برش خورده

نمونه چاپ استیکر برش خورده

 

 

چاپ استیکر برش خورده
برش کاتر پلاتر
printing vinyl
برش شبرنگ
چاپ استیکر برش خورده
لیبل با نیم تیغ
جنس استیکر برش خورده از چیست ؟

 

استیکر ها معمولا  از جنس پی وی سی میباشند اما گاها برچسب های کاغذی رو هم میتوان از این خانواده دانست که اکثر استفاده استیکر ها در فضاها های بیرونی یا اوت دور میباشد و لازم به ذکر میباشد برای کاتر پلاتر حتی میتوان از شبرنگ هم استفاده کرد در کنار استیکر مدل دار.

 

استیکر برش خورده در چه سایزی قابل سفارش میباشد ؟

 

برای سفارش طرح دلخواه ( برش خورده یا کاتر پلاتر شده ) باید حتما بدانید که حد اکثر عرض قابل سفارش 58 سانت میباشد که برای طول استیکر پیشنهاد تیم فنی چاپ و استند آرنیک حداکثر یک متر بصورت یک تیکه و 10 متر به صورت لت بندی شده میباشد زیرا بیشتر از این سایزها میتواند باعث پایین آمدن کیفیت نصب استیکر شود.

 

ویژگی های استیکر کاتر پلاتر نسبت به استیکر ساده چیست ؟

 

اولین ویژگی چاپ استیکر برش خورده نسبت به چاپ هم خانواده های خود دارد میتوان به کور نکردن دید داخل مغازه همزمان با استفاده تبلیغات میباشد . و دومین ویژگی میتوان به حذف رنگ های پس زمینه اضافی نسبت به چاپ استیکر ساده میباشد که فقط در این نوع میتوانیم لوگو و هر آنچه که نیاز هست را به دید مخاطب برسانیم و اخرین ویژگی استفاده کمتر متریال میباشد که از نظر اقتصادی شاید کمی به صرفه باشد اما لازم به ذکر است که هزینه کاتر پلاتر شاید تا حد زیادی جبران کسری متراژ را بکند.

 

روش نصب چاپ به صورت کاتر پلاتر

 

برای نصب باید حتما بدانید که روی کدام سطح میخواهید اقدام کنید به عنوان مثال اگر بر روی شیشه میخواهید نصب کنید باید به روش خیس و با  استفاده از کم چسب اقدام به نصب چاپ کنید و اگر بر روی کرکره مغازه میخواهید نصب کنید باید از روش خشک و با استفاده از کم چسب اقدام کنید حالا با توجه به شناختی که از روش کلی نصب پیدا کردید باید برویم به سراغ گام اول ابتدا بر روی زمین پوست چاپ استیکر برش خورده را میکنیم و کم چسب را روی آن قرار میدهیم و بعد از آن به صورت کامل خیس میکنیم و بر روی سطح مورد نظر میچسبانیم و با کارتک اب زیر چاپ استیکر را خشک میکنیم و در اخر کم چسب را میکنیم.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵