مدارک لازم برای گرفتن مجوز قبل از جاپ کتاب

Category:
  1. دریافت شماره شابک(شابم برای کتب موسیقی) : با مراجعه به آدرس: خیابان انقلاب، بین برادران مظفر(صبا) و فلسطین جنوبی، یا ازطریق سایت الکترونیکی:www.isbn.ir و شماره تماس 66414950- 021 قابل تهیه است.

  2.  دریافت فهرست نویسی پیش از انتشار(فیپا) و ارائه در فایل نهائی کتاب ، به آدرس کتابخانه ملی : واقع در بزرگراه حقانی، روبروی ایستگاه مترو- یا از طریق سایت :www.nlai.ir.

  3. ثبت درخواست مجوز قبل از چاپ کتاب در سامانه https://ketab.samandehi.ir  

  4. درصورت به کاربردن هرگونه لقب(دکتر ،مهندس و  ….) به عنوان پیشوند نام مولف یا مترجم، ارائه مدرک معتبر موید لقب الزامیست این مدرک می بایست در اول فایل PDF اسکن شود .

  5. تذکر: پس از اخذ مجوز قبل ازچاپ، ارائه طرح جلد کتاب و تایید آن توسط این دفتر الزامیست.

Author فرشید قملاغی
محقق در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات ، استندهای نمایشگاهی در سال 1389 با استخدام در یک شرکت تبلیغاتی شروع به کار نموده و در حوزه چاپ و استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از 4 سال فعالیت ، اولین شرکت شخصی خود را به نام نقش و نگار در زمینه استندهای نمایشگاهی و چاپ لارج فرمت و دیجیتال بنا نهاد که این اولین تجربه مدیریت فرشید قملاغی بود اما بهترین و قوی ترین گام را در همان سال اول در این راستا با شرکت مستمر در نمایشگاه های داخلی و خارجی و تحقیق روی انواع زیادی از استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی برداشت. در سال 1399 با تاسیس دومین مجموعه تبلیغاتی به نام چاپ و استند آرنیک قدم به دنیای بین المللی گذاشته و آغاز به تحقیق در زمینه چگونگی پیدایش انواع استندهای تبلیغاتی و نمایشگاهی و فروشگاهی و کاربرد آنها نموده تا جایی که برای سهولت کاربران از این دسته تبلیغات ، اولین مرکز تعمیر انواع استندهای نمایشگاهی را بنا نموده