افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات

Category:





افتتاح بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات باحضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران آغاز به کار کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات باحضور هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و صفدری مدیرکل… وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرد.

گفتنی است در این نمایشگاه 286 شرکت داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات و خدمات خود را از 14 تا 17 اردیبهشت‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان و فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات در فضایی به وسعت 31 هزار و 558 متر مربع طراحی شده و از ساعت 9 تا 16 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

شرکت‌های داخلی و خارجی محصولات تولیدی خود را در زمینه‌های محصولات شوینده، پاک کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی، بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، اسانس ها، مکمل ها و مواد اولیه واسطه ای، خوشبو کننده هوا، حشره کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات محافظتی کودک، محصولات ماساژ و اسپا، ماشین‌های پر کن، بسته بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی،کلینیک زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای را به معرض دید علاقه‌مندان و فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته از امروز ساعت 8صبح کار خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز کردند و در این دوره از نمایشگاه 279 شرکت داخلی و 14 شرکت خارجی از 7 کشور آلمان، فرانسه، سوئیس، روسیه، ویتنام، ترکیه و هند حضور دارند.

Author فرشید قملاغی
محقق در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات ، استندهای نمایشگاهی در سال 1389 با استخدام در یک شرکت تبلیغاتی شروع به کار نموده و در حوزه چاپ و استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از 4 سال فعالیت ، اولین شرکت شخصی خود را به نام نقش و نگار در زمینه استندهای نمایشگاهی و چاپ لارج فرمت و دیجیتال بنا نهاد که این اولین تجربه مدیریت فرشید قملاغی بود اما بهترین و قوی ترین گام را در همان سال اول در این راستا با شرکت مستمر در نمایشگاه های داخلی و خارجی و تحقیق روی انواع زیادی از استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی برداشت. در سال 1399 با تاسیس دومین مجموعه تبلیغاتی به نام چاپ و استند آرنیک قدم به دنیای بین المللی گذاشته و آغاز به تحقیق در زمینه چگونگی پیدایش انواع استندهای تبلیغاتی و نمایشگاهی و فروشگاهی و کاربرد آنها نموده تا جایی که برای سهولت کاربران از این دسته تبلیغات ، اولین مرکز تعمیر انواع استندهای نمایشگاهی را بنا نموده