چاپ استیکر آسمان مجازی

نمونه چاپ برای آسمان مجازی

 

 

چاپ استیکر آسمان مجازی
روش ساخت آسمان مجازی
چاپ استیکر
چاپ استیکر آسمان مجازی
آسمان مجازی چیست
چاپ روی طلق
چاپ استیکر آسمان مجازی چیست ؟

 

همانگونه که از اسمشان پیداست به این معنی هست که سقف یک فضایی که نور مستقیم ندارد را با استفاده از چاپ و طرح های مختلف به یک محیط آرامش بخش تبدیل کرد یا به استلاح آسمان مجازی ساخت .

 

نحوه ساخت و ابعاد قابل اجرا

 

برای ساخت و اجرا ابتدا باید طرح مورد نظر را انتخاب نمود و آن را نسبت به ابعاد کل کار به قسمت های مربع شکل 40 در 40 سانتیمتری تقسیم کرد و در مرحله بعد سقف را با استفاده از پروفیل های مخصوص شاسی کشی کرده و زیر ساز را برای مرحله بعد آماده کرد و در قسمت سوم کار باید طلق را به همان ابعاد برش داده و چاپ خود را روی آنها بچسبانیم و در انتها طلق ها را در جای خودشان به ترتیب بچینیم و نصب کنیم تا کار ما به انجام برسد.

 

جنس آسمان مجازی چیست ؟

 

جنس کار میتواند به دو صورت باشد اولین نوع جنس طلق و چاپ استیکر میباشد که دارای نور پردازی اس ام دی از نوع شلنگی میباشد که رایج ترین نوع هستش و نوع دوم از جنس پارچه کشسان هستش که با توجه به هزینه بالا و محدود بودن سایز ما این روش را توصیه نمیکنیم.

 

روش محاسبه قیمت و اجرا چگونه میباشد

 

در ابتدا باید یاد اور شویم که بهترین حالت تماس و گرفتن کمک از کارشناسان ما میباشد اما محاسبه قیمت آسمان مجازی به صورت متر مربع میباشد به طوری که به عنوان مثال اگر یک فضای سه متر در سه متر داشته باشیم ابتدا طول و عرض کار را ضرب کرده و اعداد بدست آماده را ضربدر قیمت واحد میکنیم تا هزینه نهایی بدست بیاد لذا لازم به ذکر است که هزینه نصب جداگانه محاسبه میشود

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید با کارشناسان چاپ و استند آرنیک در تماس باشین

 

 

چاپ استیکر آسمان مجازی

میانگین امتیازات ۵ از ۵