همراه ما در شبکه های اجتماعی باشید

 

برای انجام هرگونه طراحی ابتدا باید تصاویر با کیفیت محصول و یا اطلاعات کامل را در اختیار طراح مجموعه چاپ و استند آرنیک ( نقش و نگار ) قرار دهید و بعد از بررسی توسط مجموعه در اولین روز کاری بعد هزینه محاسبه شده و اعلام میگردد.

 

 

طراحی چیست ؟ نگاهی به تاریخچه آن با ما همراه باشید

 

یوهانس گوتنبرگ تایپ متحرک را در اروپا اختراع کرد، همراه با نوآوری هایی در ریخته گری نوع بر اساس ماتریس و قالب دستی . این اختراع به تدریج باعث شد تا کتاب‌ها با هزینه کمتری تولید شوند و به‌طور گسترده‌تر در دسترس باشند.

کتاب‌های چاپ اولیه، تک برگه‌ها و تصاویری که قبل از سال 1501 در اروپا ایجاد شده‌اند، به عنوان incunables یا incunabula شناخته می‌شوند .

مردی که در سال 1453 یعنی سال سقوط قسطنطنیه به دنیا آمد، می‌توانست از پنجاهمین سال زندگی خود به عمری که در آن حدود هشت میلیون کتاب چاپ شده بود، نگاهی بیاندازد، شاید بیش از آن چیزی باشد که تمام کاتبان اروپا از زمانی که کنستانتین شهر خود را تأسیس کرده بود، چاپ شده بود.

در سال 330 پس از میلاد.

طراحی در نهایت، چاپ به غیر از کتاب، سایر اشکال انتشار را نیز فعال کرد. تاریخ انتشار روزنامه های مدرن در سال 1609 در آلمان آغاز شد و پس از آن در سال 1663 مجلات منتشر شد.

مبلغان در اواسط قرن هجدهم چاپخانه ها را به جنوب صحرای آفریقا آوردند.

از لحاظ تاریخی، انتشارات توسط ناشران انجام می شده است، اگرچه برخی از نویسندگان خود منتشر می کنند.

تأسیس شبکه جهانی وب در سال 1989 به زودی وب سایت را به یک رسانه غالب انتشار سوق داد. ویکی‌ها و بلاگ‌ها به زودی توسعه یافتند و به دنبال آن کتاب‌های آنلاین ، روزنامه‌های آنلاین و مجلات آنلاین قرار گرفتند.

وب جهانی از زمان شروع خود، همگرایی تکنولوژیکی محتوای تجاری و خودانتشاری، و همچنین همگرایی انتشار و تولید به تولید آنلاین را از طریق توسعه محتوای چند رسانه ای تسهیل کرده است.

طراحی

یک مطالعه مستقر در ایالات متحده در سال 2016 که 34 ناشر را مورد بررسی قرار داد، نشان داد که صنعت انتشارات در ایالات متحده به طور کلی عمدتاً توسط زنان صاف، خوش اندام و سفید پوست نمایندگی می شود.

 Salon وضعیت را به عنوان “طراحی عدم تنوع در پشت صحنه در جهان کتاب” توصیف کرد.

یک نظرسنجی در سال 2020 توسط همین گروه نشان داد که از نظرسنجی سال 2016 چهار سال قبل، هیچ تغییر آماری قابل توجهی در کمبود تنوع وجود نداشته است.

 

 

طراحی بروشور

هر محصول ویژگی خاص خود را دارد

 

مفهوم طراحی محصول توصیفی از یک محصول یا خدمات در مراحل اولیه چرخه عمر محصول است .

قبل از انجام هر کار طراحی دقیق ایجاد می شود و تحلیل بازار ، تجربه مشتری ، ویژگی های محصول، هزینه محصول ، تناسب استراتژیک و معماری محصول را در نظر می گیرد.

یک مفهوم محصول باید توضیح دهد که چگونه محصول جدید برای بازار هدف خود جذاب خواهد بود .

در حالی که مفهوم طراحی محصول مبتنی بر این ایده است که مشتریان محصولاتی را ترجیح می دهند که بیشترین کیفیت، عملکرد و ویژگی ها را داشته باشند

برخی از مشتریان محصولی را ترجیح می دهند که استفاده از آن ساده تر و راحت تر باشد.

 

طراحی لوگو

Comments

  • لطفا با طراح مجموعه تماس بگیرید

  • تعرفه قیمت رو میفرمایین؟

  • بله

  • طراحی بنر تسلیت هم انجام میدین؟

Comments are closed.

میانگین امتیازات ۵ از ۵